Zawartość tej strony wymaga nowszej wersji programu Adobe Flash Player.

Pobierz odtwarzacz Adobe Flash

Platforma Wibracyjno Wyszczuplająca



Urządzenie opiera się na nowatorskiej metodzie stymulacji nerwowo-mięśniowej poprzez drgania mechaniczne. Wibracje wywołane przez to urządzenie wywołują naturalne skurcze mięśni we wszystkich zaangażowanych w trening partiach ciała.

Zasadą działania treningu wibracyjnego jest wykorzystanie drgań o odpowiednich częstotliwościach i amplitudzie. Do treningu wibracyjnego stosujemy drgania, które mają stymulujący wpływ na nasze tkanki jak np. mięśnie, ścięgna, więzadła, kości, skóra. Tylko wibracje w zakresie od 20 do 50 Hz wywierają pozytywny wpływ stymulujący na tkanki organizmu ludzkiego i tylko takie wykorzystywane są w treningu wibracyjnym. Dzieje się tak dzięki aktywacji, poprzez bodziec jakim jest wibracja, szeregu autonomicznych (niezależnych od woli człowieka) odruchów, które m.in. pobudzają włókna mięśniowe do skurczu, usprawniają krążenie krwi i limfy oraz aktywują wydzielanie odpowiednich hormonów. Jak każdy trening również trening wibracyjny przeprowadzamy stopniowo. Rozpoczynamy od wibracji o niskiej częstotliwości, aby z czasem zwiększyć intensywność treningów.


PLATFORMA jest znakomitym urządzeniem dla ludzi zapracowanych, cierpiących na brak aktywności fizycznej oraz dla ludzi po prostu nie lubiących ćwiczyć. Trening 3 razy w tygodniu po 10-15 minut w zupełności zastępuje trening na siłowni, dzięki czemu zaoszczędzamy kilka godzin, które spędzilibyśmy w klubie fitness.

Na skutek rozchodzącej się po całym organiźmie fali drgań następuje oczyszczenie organizmu z toksyn a także zapobieganie zatrzymywania wody w komórkach.

Trening na platformie zapewnia redukcję tkanki tłuszczowej . Osoba wykorzystująca trening wibracyjny szybko pozbywa się podskórnej i wewnętrznej tkanki tłuszczowej, szczególnie z miejsc "strategicznych" takich jak brzuch, uda, pośladki i ramiona. Wibracje bardzo skutecznie i intensywnie rozbijają tkankę tłuszczową.

Zasady korzystania z urządzenia
1. Zapoznaj się z przeciwwskazaniami
2. Nie ćwicz, gdy masz mniej niż 13 lat
3. Bezpośrednio przed treningiem nie pij i nie jedz posiłku
4. Ćwicz w obuwiu i stroju sportowym (luźnym)
5. Nie wstrzymuj oddechu podczas treningu
6. Nigdy nie opieraj bezpośrednio o platformę głowy, klatki piersiowej i kręgosłupa
7. Nie prostuj stawów, zawsze miej je lekko ugięte
8. Gdy poczujesz ból lub dyskomfort - przerwij ćwiczenia
9. Daj odpocząć swoim mięśniom co najmniej 24 godziny

PRZECIWWSKAZANIA
  • Okres rekonwalescencji po przebytych chorobach i zakażeniach
  • Choroba zwyrodnieniowa stawów, artretyzm
  • Bolesne ataki migreny
  • Świeże rany
  • Kamica nerkowa
  • Zaburzenia rytmu serca, choroby serca i naczyń wieńcowych
  • Urazy dolnej części kręgosłupa, przepuklina, dyskopatia
  • Implanty metalowe i syntetyczne
  • Cukrzyca
  • Nowotwory
  • Ciąża, połóg, karmienie piersią
  • Epilepsja (padaczka)